{{campaignBlock.header.text}}

{{campaignBlock.subHeading.text}}

{{campaignBlock.linkText}}

{{campaignBlock.header.text}}

{{campaignBlock.subHeading.text}}

%
{{campaignBlock.blockName}}

Någon produkt kan komma att bytas ut

Under Mors daghelgen kan vissa blomsorter och tillval ta slut. Vi byter då ut den till en motsvarande produkt. Vi har tyvärr inte möjlighet att kontakta dig om bytet, vilket vi alltid gör under normala omständigheter.


Ändring av lagd beställning

Vill du ändra något i en lagd beställning, så kan du använda länken i din orderbekräftelse och direkt göra ändringar kring adress, korthälsning och leveransdag. Egen ändring fungerar till dess butiken som utför din beställning har bekräftat mottagande av order. För ändringar efter det, kontakta Kundservice, om du har ändringar i en befintlig beställning.


Bekräftelse på leverans - status på bud

På grund av den stora leveransvolymen under Mors dagshelgen har vi svårt att lämna besked om när din beställning kommer att levereras och ge status på leveransen. Våra butiker och budfirmor levererar hela helgen fram till kl. 21.00. Vi kan därför inte ge besked om exakt leveranstid.

Öppettider Kundservice Mors dagsveckan

08-634 44 30, kundservice@interflora.se

Måndag - Fredag 23/5-27/5
Kundservicefrågor:  09.00 - 16.30
Beställning av Blommogram via telefon: 09.00 - 20.00

Lördag 28/5
Kundservicefrågor: 09.00 - 13.00
Beställning av Blommogram via telefon: 09.00 - 13.00

Söndag 29/5
Kundservicefrågor: 09.00 - 12.00
Beställning av Blommogram via telefon: 08.00 - 12.00


En blomstrande service

Just nu är det väldigt många som vill komma i kontakt med oss. Vi har full bemanning och gör allt vi kan för att besvara din fråga så fort som möjligt. Använd gärna e-post i så stor utsträckning som det går. Vi gör allt vi kan med vår blomstrande service för att du ska få hjälp så fort det bara går.