{{campaignBlock.header.text}}

{{campaignBlock.subHeading.text}}

{{campaignBlock.linkText}}

{{campaignBlock.header.text}}

{{campaignBlock.subHeading.text}}

{{campaignBlock.blockName}}

EN BLOMSTRANDE SERVICE

Vi finns här för att hjälpa dig om du har några frågor eller funderingar kring Blommogram via interflora.se.

ÖPPETTIDER

Måndag–fredag: 9.00–16.30
Lördag: 9.00–13.00
Söndag: Stängt


Läget just nu

Trygga leveranser
För oss är det viktigt att du känner dig trygg när du handlar hos oss. Därför har vi tillfälligt ändrat våra leveransrutiner med anledning av Covid-19.

För allas trygghet rekommenderars våra bud att lämna blombudet vid mottagarens dörr, efter kontakt via telefon eller sms. Detta för att minska den fysiska kontakten.

Någon blomsort kan komma att bytas ut
Just nu är tillgången på blommor begränsad och vissa sorter är svåra att få tag på. Om en blomsort är tillfälligt slut i buketten du beställer så byter vi ut den till en motsvarande blomma i samma färg.

Vi har tyvärr inte möjlighet att ringa dig som beställare och informera om bytet, vilket vi alltid gör under normala omständigheter. Vi hoppas på din förståelse för situationen.  

KONTAKTA OSS

Vi svarar på e-post och andra meddelanden så snart vi bara kan inom 48 timmar. 

E-post:  
kundservice@interflora.se
Telefon: 
08 - 634 44 30
Facebook: Skriv till oss på Messanger

Postadress:
Interflora AB, Box 808, 161 24 Bromma


Vanliga frågor och svar


Följ oss i sociala medier