{{campaignBlock.header.text}}

{{campaignBlock.subHeading.text}}

{{campaignBlock.linkText}}

{{campaignBlock.header.text}}

{{campaignBlock.subHeading.text}}

%
{{campaignBlock.blockName}}

EN BLOMSTRANDE SERVICE

Just nu är det väldigt många som vill komma i kontakt med oss. Vi har full bemanning och gör allt vi kan för att besvara din fråga så fort som möjligt. Använd gärna e-post i så stor utsträckning det går. Vi gör allt vi kan med vår blomstrande service för att du ska få hjälp så fort det bara går. 


Vi finns här för att hjälpa dig om du har några frågor eller funderingar kring Blommogram via interflora.se.

ÖPPETTIDER

Måndag–fredag: 9-16.30
Lördag: 9 -13
Söndag: Stängt


Läget just nu

Någon blomma kan komma att bytas ut
Just nu är tillgången på vissa blomsorter begränsad. Det beror på stor internationell efterfrågan både på grund av pandemin och på grund av flera stora högtider under våren. Om en blomsort är tillfälligt slut i buketten du beställer så byter vi ut den till en motsvarande blomma i samma färg. Vi har tyvärr inte möjlighet att ringa dig och informera om bytet, vilket vi alltid gör under normala omständigheter. Vi hoppas på din förståelse för situationen.

Trygga leveranser med anledning av covid-19
Därför har vi tillfälligt ändrat våra leveransrutiner med anledning av Covid-19.

För allas trygghet rekommenderars våra bud att lämna blombudet vid mottagarens dörr, efter kontakt via telefon eller sms. Detta för att minska den fysiska kontakten.

KONTAKTA OSS

Vi svarar på e-post och andra meddelanden så snart vi bara kan inom 48 timmar. 

E-post:  
kundservice@interflora.se
Telefon: 
08 - 634 44 30

Facebook: Skriv till oss på Messenger

Postadress:
Interflora AB, Box 808, 161 24 Bromma


Vanliga frågor och svar


Följ oss i sociala medier