{{campaignBlock.header.text}}

{{campaignBlock.subHeading.text}}

{{campaignBlock.linkText}}

{{campaignBlock.header.text}}

{{campaignBlock.subHeading.text}}

{{campaignBlock.blockName}}

EN BLOMSTRANDE SERVICE

Just nu är det väldigt många som vill komma i kontakt med oss. Vi har full bemanning och gör allt vi kan för att besvara din fråga så fort som möjligt. Använd gärna e-post i så stor utsträckning det går. Vi gör allt vi kan med vår blomstrande service för att du ska få hjälp så fort det bara går. 


Vi finns här för att hjälpa dig om du har några frågor eller funderingar kring Blommogram via interflora.se.

ÖPPETTIDER

Måndag–fredag: 8.45-16
Lördag: 9 -13
Söndag: Stängt


Läget just nu

Trygga leveranser
För oss är det viktigt att du känner dig trygg när du handlar hos oss. Därför har vi tillfälligt ändrat våra leveransrutiner med anledning av Covid-19.

För allas trygghet rekommenderars våra bud att lämna blombudet vid mottagarens dörr, efter kontakt via telefon eller sms. Detta för att minska den fysiska kontakten.

Leveranser till Mors dag
I år är det extra många som vill skicka kärleksfulla blomsterhälsningar till Mors dag. Vi kommer därför att leverera ditt Blommogram under hela Mors dags-helgen, fredag till söndag den 29-31 maj, för att hinna med att hylla alla mammor.

KONTAKTA OSS

Vi svarar på e-post och andra meddelanden så snart vi bara kan inom 48 timmar. 

E-post:  
kundservice@interflora.se
Telefon: 
08 - 634 44 30
Facebook: Skriv till oss på Messanger

Postadress:
Interflora AB, Box 808, 161 24 Bromma


Vanliga frågor och svar


Följ oss i sociala medier